понеділок, 30 березня 2020 р.

Завдання на 30 березня. Українська мова


Доброго дня, учні 3-А класу!
Канікули закінчились і ми знову приступаємо до дистанційного навчання.
Сьогодні вам потрібно виконати завдання з трьох предметів: української мови, літературного читання та образотворчого мистецтва.
Кінцевий термін подачі всіх завдань – 31 березня, 13.00.
Вперед!

Українська мова
Тема уроку: Прикметник як частина мови. Зв’язок прикметників з іменниками

1. Запишіть каліграфічно.
Мм ем му рум ам
Мак розправив капелюха
І бджолину пісню слуха.

2. Запишіть каліграфічно слова. Запам’ятайте їх правопис.
Комп’ютер, горизонт, космонавт, директор, велосипед, секунда, абрикос, асфальт, кишеня, пшениця, хвилина, черешня.

3. Доберіть слова-ознаки до зображених предметів (усно).




Апельсин (який?) — ... (колір), ... (розмір), ... (форма), ... (смак).
Цукерка (яка?) — ... (колір), ... (розмір), ... (форма), ... (смак)
Морозиво (яке?) — ... (колір), ... (розмір), ... (форма), ... (смак).
Вишні (які?) — ... (колір), ... (розмір), ... (форма), ... (смак).

Запам’ятайте! Слова, які ви дібрали, називаються прикметниками.
Які саме ознаки визначає прикметник?

4. Виконайте вправу 294, на с. 123 підручника.
— Розгляньте малюнки. Прочитайте слова.
— Запишіть іменники — назви предметів, які зображені на малюнках, та подані до них слова-ознаки.

5. Прочитайте та вивчіть правило на с. 123 підручника.
— Які саме ознаки визначає прикметник?
З якою частиною мови зв’язаний прикметник?

6. Прочитайте текст. Випишіть іменники і зв’язані з ними прикметники (наприклад, солодкий апельсин).
Виглянуло лагідне сонечко. Чарівний ліс, широкий луг, безмежні поля і тиха річечка освітились його лагідним промінням.

Запам’ятайте! Прикметники в реченні зв’язані з іменниками, бо вказують на ознаки предметів. Питання треба ставити від іменника до прикметника. Наприклад: хліб (який?) рум’яний, квітка (яка?) пахуча, небо (яке?) блакитне, книги (які?) цікаві.

7. Миколка написав твір. Ось він. Чи сподобався вам Миколчин твір? Перепишіть текст, доповнюючи його словами з довідки.
Ліс. ... вечір. У ... ... кожухах сплять ялинки. ... замети вкрили ... пеньки та ... листя. Скоро ... вовчі очі виглянуть із ... хащі.
Довідка: зимовий, білих, пухнастих, снігові, старі, осіннє, голодні, лісової.

8. Чи правильно складені порівняння? Виправте їх (усно).
Полохливий, як лев.
Сильний, як заєць.
Хитрий, як ведмідь.
Злий, як лисиця.
Вайлуватий, як рись.

9. Виконайте вправу 297 на с. 124 підручника. Спишіть текст, розкривши дужки. Підкресліть іменники і зв’язані з ними прикметники. Питання від іменників ставте усно. Виконані завдання сфотографуйте та відправте фото на мою електронну пошту krasna.oksana09@gmail.com.

10. Зайдіть на сайт join.naurok.ua. Виконайте тест. Ваш код доступу: 841760.

Немає коментарів:

Дописати коментар