Тема уроку: Коли твір відкриває свої таємниці. Микола
Вінграновський «Грім»
1. Виконайте фонетичну зарядку.
¯ Як
крапає дощ? (Кап-кап-кап)
¯ Як гуркоче
грім? (Гр-гр-гр)
¯ Як гуде машина?
(Гу-у-у)
¯ Як дзижчить
комарик? (Дз-дз-дз)
¯ Дмухніть на
кульбабу.
2. Прочитайте скоромовку
мовчки; повільно; весело, з почуттям гумору; в швидкому темпі, ніби ви біжите
до автобуса, а автобус поїхав; виділяючи голосом дієслова.
Хом’ячок наш захворів —
Хтось холодним напоїв.
Хом’ячкові нудно в ліжку,
Ходить в гості
сіра мишка.
3. Згадайте, творчість якого письменника ми вивчаємо
протягом останніх уроків?
Микола
Вінграновський оспiвує свiй рiдний край, виражає свою любов до нього,
захоплюється його красою. Сьогодні ви прочитаєте його
вірш «Грiм»,
у якому яскраво вiдтворена картина лiтньої грози.
4. Підготуйтеся до читання вірша. Виразно прочитайте
слова.
Мушу умив трусніть навздогін
голубі тремтів щасливий заговорила
5. Виразно прочитайте вірш Миколи Вінграновського «Грім» на с. 127–128
підручника.
6. Опрацюйте рядки з
твору Г. Квітки-Основ’яненка «Грім гуде...» на с. 128
підручника. Доведіть,
що у вірші «Грім» і в рядках із твору Г. Квітки-Основ’яненка «вчувається»
гуркіт грому.
8. Вивчіть вірш Миколи Вінграновського «Грім» напам’ять. Зніміть, як ви читаєте напам’ять вірш
(відео або аудіо файл) і надішліть на мою електронну
пошту krasna.oksana09@gmail.com. Кінцевий
термін цього завдання – 6 квітня, 13.00

Немає коментарів:
Дописати коментар