Доброго
дня, учні 3-А класу!
Я сподіваюсь, що ви гарно відпочили, набралися сил
і готові до роботи.
Сьогодні вам потрібно виконати завдання з трьох
предметів: української мови, літературного читання та образотворчого мистецтва.
Кінцевий термін подачі всіх завдань – 19 травня, 13.00.
До роботи!
Українська мова
Тема уроку:
Мова і мовлення. Текст. Речення
1. Розгляньте
таблицю. Що таке текст? Які бувають тексти? Чим вони відрізняються?
|
Текст
це речення, зв’язані за змістом
|
||
|
текст – розповідь
|
текст – опис
|
текст – міркування
|
|
що
відбулося?
|
який?
|
чому?
|
2. Прочитайте. Усно визначте типи текстів.
а) Лисиця
— хижий звір. Вона дуже хитра. Поїдає красуня мишей, зайців.
б) У лісі я побачив джерельце.
Вода у ньому прозора. Дно застелене блакиттю неба. У синій глибині бачу віття сокорини.
в) Лелеки — корисні птахи.
Вони живляться жабами, ящірками, гадюками, частково рибою. Охоче поїдають
шкідливих комах. Не минають нагоди, аби схопити мишу чи пацюка.
3. Пригадайте! Текст складається
з зачину, основної частини і кінцівки.
Прочитайте текст. Усно знайдіть
зачин, основну частину та кінцівку.
Наприкінці березня земля вкривається золотими
кружальцями мати-й-мачухи.
Тільки-но засвітяться у небі зірки — їхні голівки
закриваються. У нічній темряві пробиваються листочки, щоб теплим сірим пушком
зігріти квіточки. Кажуть, то і є мати. З другого боку листочок гладенький. Як притулиш до лиця — холодний.
Ото мачуха.
Має ця рослина життєдайну силу — від багатьох недуг
людей рятує.
4.
Розгляньте таблицю. Що таке речення? Якими бувають речення?
|
Речення
це одне чи кілька слів, що виражають закінчену думку
|
|||
|
За інтонацією
|
За метою висловлювання
|
||
|
Окличні і неокличні
|
Спонукальні
Спонукають до дії: наказ, порада, запрошення, прохання,
застереження, вимоги
|
Питальні
Про когось або про щось запитується
|
Розповідні
Про когось або про щось розповідається
|
5.
Прочитайте текст, розбиваючи його на речення. Прочитайте з відповідною
інтонацією.
Як хороше в лісі а скільки тут грибів он майнула білка
куди вона зникла а ось опускається павучок цікаво куди він мандрує.
6.Усно виконайте вправу 394 на с.
164.
7. Виконайте самостійну роботу.
1) Прочитайте текст. Випишіть з
нього у 3 колонки: іменники, прикметники, дієслова. Зверніть увагу: списувати
текст не потрібно.
Прокинулося весняне сонечко. Умилося теплим дощем і пішло гуляти по небу.
Бачить: прекрасна земля! Майнуло сонечко золотим рукавом і засвітилися всюди
маленькі жовті кульбабки.
Іменники прикметники
дієслова
2) Випишіть слова у 3 колонки: чоловічий, жіночий і
середній рід.
Будинок,
людина, радість, рушник, озеро, тіло, хвіртка, жито, звір.
Ч.р. ж.р. с.р.
3) Спишіть речення. В першому реченні підкресліть підмет
і присудок. В другому реченні зробіть зв'язок слів у реченні.
Біля Миколчиного
будинку росла висока тополя. На
розлогому дереві влаштували гніздо лелеки.
Немає коментарів:
Дописати коментар