понеділок, 18 травня 2020 р.

Завдання на 18 травня. Українська мова

Доброго дня, учні 3-А класу!
Я сподіваюсь, що ви гарно відпочили, набралися сил і готові до роботи.
Сьогодні вам потрібно виконати завдання з трьох предметів: української мови, літературного читання та образотворчого мистецтва.
Кінцевий термін подачі всіх завдань – 19 травня, 13.00.
До роботи!

Українська мова
Тема уроку: Мова і мовлення. Текст. Речення

1. Розгляньте таблицю. Що таке текст? Які бувають тексти? Чим вони відрізняються?
Текст
це речення, зв’язані за змістом
текст – розповідь
текст – опис
текст – міркування
що відбулося?
який?
чому?

2. Прочитайте. Усно визначте типи текстів.
а) Лисиця — хижий звір. Вона дуже хитра. Поїдає красуня мишей, зайців.
б) У лісі я побачив джерельце. Вода у ньому прозора. Дно застелене блакиттю неба. У синій глибині бачу віття сокорини.
в) Лелеки — корисні птахи. Вони живляться жабами, ящірками, гадю­ками, частково рибою. Охоче поїдають шкідливих комах. Не минають нагоди, аби схопити мишу чи пацюка.

3. Пригадайте! Текст складається з зачину, основної частини і кінцівки.
Прочитайте текст. Усно знайдіть зачин, основну частину та кінцівку.
Наприкінці березня земля вкривається золотими кружальцями мати-й-мачухи.
Тільки-но засвітяться у небі зірки — їхні голівки закриваються. У нічній темряві пробиваються листочки, щоб теплим сірим пушком зі­гріти квіточки. Кажуть, то і є мати. З другого боку листочок гладенький. Як притулиш до лиця — холодний. Ото мачуха.
Має ця рослина життєдайну силу — від багатьох недуг людей рятує.

4. Розгляньте таблицю. Що таке речення? Якими бувають речення?
Речення
це одне чи кілька слів, що виражають закінчену думку
За інтонацією
За метою висловлювання
Окличні і неокличні
Спонукальні
Спонукають до дії: наказ, порада, запрошення, прохання, застереження, вимоги
Питальні
Про когось або про щось запитується
Розповідні
Про когось або про щось розповідається

5. Прочитайте текст, розбиваючи його на речення. Прочитайте з відповідною інтонацією.
Як хороше в лісі а скільки тут грибів он майнула білка куди вона зникла а ось опускається павучок цікаво куди він мандрує.

6.Усно виконайте вправу 394 на с. 164.

7. Виконайте самостійну роботу.
1) Прочитайте текст. Випишіть з нього у 3 колонки: іменники, прикметники, дієслова. Зверніть увагу: списувати текст не потрібно.
Прокинулося весняне сонечко. Умилося теплим дощем і пішло гуляти по небу. Бачить: прекрасна земля! Майнуло сонечко золотим рукавом і засвітилися всюди маленькі жовті кульбабки.
Іменники             прикметники                дієслова

2) Випишіть слова у 3 колонки: чоловічий, жіночий і середній рід.
         Будинок, людина, радість, рушник, озеро, тіло, хвіртка, жито, звір.
Ч.р.                      ж.р.                               с.р.

3) Спишіть речення. В першому реченні підкресліть підмет і присудок. В другому реченні зробіть зв'язок слів у реченні.
Біля Миколчиного будинку росла висока тополя. На розлогому дереві влаштували гніздо лелеки.

Виконану роботу сфотографуйте та відправте фото на мою електронну пошту krasna.oksana03@gmail.com.

Немає коментарів:

Дописати коментар