Доброго
ранку, учні 3-А класу!
Дякую за вашу роботу!
Сьогодні вам потрібно виконати завдання з чотирьох
предметів: математики, літературного читання, природознавства та інформатики
(виконує лише група Крістіни Григорівни).
Кінцевий термін подачі всіх завдань – 20 травня, 13.00.
Розпочинаємо!
Крім того звертаю вашу увагу, що сьогодні
відбудеться третя з чотирьох контрольних
робіт з англійської мови (для обох груп), а саме письмо. Завдання ви
знайдете у блозі Крістіни Григорівни Хоптинської. Бажаю успіху!
Математика
Тема уроку: Способи раціональних обчислень
(множення і ділення на 5, 50). Взаємозв'язок між додаванням і відніманням.
Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь
1. Виконайте №31 на с. 163. Числа запишіть через кому.
2. Виконайте №32 на с. 163 письмово. Зверніть увагу, що
ці обчислення не потрібно виконувати в стовпчик.
3. Згадайте, скільки сантиметрів в 1 метрі. Виконайте №33 на с.163 усно.
4. Усно виконайте №34, №35 на с. 163 та №36 на с.164.
5. Прочитайте про те, як можна швидко множити та
ділити на 5 і 50.
Якщо вам потрібно помножити число
на 5, то можна скористатися таким методом: спершу помножити число на 10, а
потім знайдений добуток розділити на 2. Наприклад, 18 • 5 = 18 • 10 : 2 = 180 :
2 = 90.
Якщо вам потрібно помножити число
на 50, то спершу множимо його на 100, а потім знайдений добуток ділимо на 2.
Наприклад, 7 • 50 = 7 • 100 : 2 = 700 : 2 = 350.
Якщо вам потрібно поділити число
на 5, то спершу ми його ділимо на 10, а знайдену частку множимо на 2.
Наприклад, 70 : 5 = 70 : 10 • 2 = 7 • 2 = 14.
Якщо вам потрібно поділити число
на 50, то спершу ми його ділимо на 100, а знайдену частку множимо на 2.
Наприклад, 900 : 50 = 900 : 10 • 2 = 9 • 2 = 18.
6. Користуючись цим методом, розв’яжіть приклади
(письмово).
400 : 5 19
• 5
600 : 50 4
• 50
800 : 50 28
• 5
7. Виконайте №40 на с. 164 письмово.
Немає коментарів:
Дописати коментар