Тема уроку:
Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ
1. Спишіть, утворюючи з іменників,
що в дужках, прикметники.
Захотів (птах) молока. (Друг) череді вовк не (страх). З доброго тіста (смак) паляниця.
2. Прочитайте текст.
Білка у човні
Рибалка ставив сітки на залитих повінню лугах.
Він тихенько плив на
човні поміж кущами.
На одному з кущів рибалка запримітив якийсь дивовижний рудий гриб. Раптом цей гриб стрибнув прямо рибалці в човен. Він побачив, що це мокра білочка.
Рибалка довіз її до берега. Білка одразу вистрибнула з човна і побігла в ліс.
3. Дайте відповіді на
питання (усно).
¯ Де ставив рибалка сітки?
¯ Що він запримітив на кущі?
¯ Що йому здалося?
¯ Хто це був насправді?
¯ Що зробила білка?
¯ Куди довіз рибалка білку?
¯ Куди пострибала білка?
4. Прочитайте, що таке повінь.
Повінь — розлиття річки під час весняного розтавання снігу, льоду або від тривалих дощів
чи великих злив.
5. Прочитайте, якими
словами можна замінити деякі слова з тексту.
Тихенько – тихо, тихцем.
Запримітив – побачив,
помітив.
Дивовижний – цікавий,
дивний.
Стрибнув – заскочив,
заплигнув.
Одразу – відразу, швидко,
негайно.
6. Дайте відповіді на
питання (усно).
¯ Скільки абзаців
виділено в тексті?
¯ Прочитайте
зачин.
¯ Прочитайте
кінцівку.
¯ Про що йдеться
в основній частині?
7. Запишіть план тексту.
План
1. Рибалка на човні.
2. Дивовижний гриб.
3. Білка в човні.
4. Білка втекла в ліс.
8. Прочитайте текст ще
раз. За допомогою слів та плану перекажіть текст усно.
Ставив сітки, залитих лугах,
тихенько плив, запримітив, дивовижний гриб, стрибнув у човен, довіз до берега,
одразу вистрибнула.
9. Запишіть переказ
тексту.
Виконані завдання сфотографуйте та відправте фото на мою
електронну пошту krasna.oksana03@gmail.com.
Немає коментарів:
Дописати коментар