пʼятниця, 15 травня 2020 р.

Культура Добросусідства

Тема уроку: Ресурси видимі і невидимі: скарби навколо тебе. Ресурси цінні та безцінні

1. Прочитайте.
Ресурси — все, що можна використати для виробництва благ для задоволення потреб людини. Бувають природні ресурси, кліматичні ресурси (наприклад, погода), інформаційні (тобто інформація, знання), а також людські ресурси (тобто люди).
Ви пам’ятаєте, що ресурси бувають відновлювальні і невідновлювальні. Наведіть приклади відновлювальних ресурсів. А тепер невідновлювальних. Як потрібно ставитись до ресурсів? Звичайно, до них потрібно ставитись ощадливо, тобто економити. А як ви економите воду та електроенергію?
Інформація – це також ресурс. Але цей ресурс не завжди приносить користь, адже неправдива інформація може завдавати шкоди. Саме тому не можна сліпо довіряти будь-якій інформації, завжди потрібно її перевіряти та критично оцінювати.

2. Поміркуйте.
         Ресурси ще поділяють на цінні та безцінні. Безцінні – тобто такі, які мають дуже велику цінність, дуже дорогі. Як ви вважаєте, який ресурс є найціннішим?

3. Прочитайте.
         Багато хто вважає час найціннішим ресурсом. Як ви гадаєте, чому?
Час не можна повернути назад. Тому ми повинні розпоряджатися ним розумно. Існує багато методів усвідомленого витрачання часу, зокрема метод «Помодоро».
         Цей метод використовують, коли потрібно зробити багато справ за день. Назва походить від назви таймера Помодоро.
         Якщо вам потрібно щось зробити, наприклад, виконати домашнє завдання, прочитати книгу, прибрати в квартирі, ви встановлюєте таймер на 25 хвилин. Працюйте, поки таймер не задзвенить. Після цього зробіть коротку перерву на 5 хвилин. Знову встановіть таймер на 25 хвилин і продовжуйте виконувати завдання. Через 25 хвилин зробіть ще одну перерву на 5 хвилин. Далі знову 25 хвилин працюєте, 5 хвилин відпочиваєте. І нарешті 25 хвилин працюєте і робите довшу перерву на 30 хвилин.








25 хв
5 хв
25 хв
5 хв
25 хв
5 хв
25 хв
30 хв
На малюнку вище зображено, як працювати за цим методом, червоним позначено час для виконання завдань, а зеленим час на відпочинок.

4. Спробуйте скористатись методом усвідомленого витрачання часу «Помодоро» і напишіть, чи стали ви встигати робити більше протягом дня.

Немає коментарів:

Дописати коментар