Дякую за вашу активність!
Сьогодні вам потрібно виконати завдання з чотирьох
предметів: математики, природознавства, основ здоров’я та інформатики (виконує
лише група Лілії Вікторівни).
Кінцевий термін подачі всіх завдань – 24 квітня, 13.00.
До роботи!
Математика
Тема: Поняття «частини».
Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з
них. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від
числа. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих
задач (арифметичні дії першого і другого ступенів)
1. Розв’яжіть задачі (усно). Яку задачу розв’язати
складно? Чому?
1) Фрекен Бок і Карлсон розділили
порівну 100 плюшок. Скільки плюшок дісталося кожному?
2) Фрекен Бок і Карлсон розділили порівну 2 плюшки. Скільки плюшок дісталося кожному?
3) Фрекен Бок і Карлсон розділили порівну 1 плюшку.
Скільки плюшок дісталося кожному?
2. Прочитайте.
Сьогодні
ми познайомимося з такими числами, які менші за найменше натуральне число 1.
Як же
Фрекен Бок і Карлсон зможуть поділити 1 плюшку? Візьміть аркуш паперу і уявіть,
що це і є плюшка. А тепер розділіть його навпіл, тобто на 2 рівні частини.
Як
сказати про те, скільки дісталось кожному? Так, це половина.
На
скільки частин вони поділили плюшку? На дві.
Скільки
частин дісталось кожному? Одна.
Отже, як
інакше назвати кожну частину, яка дісталась Фрекен Бок або Карлсону?
В
математиці це називається: одна друга.
Але в задачі потрібно
записати результат і кожну частину позначити числом. Яким буде це число?
Спробуйте здогадатися, як називаються ці числа. А
підкаже вам те, що плюшку ділили, дробили, як говорили раніше.
Чи знаєте ви, що слово дріб — давнього походження.
Воно означає частину цілого числа, всякого роду дрібницю, крупинку, крихту. В математиці термін «дріб» з'явився 200 років тому.
Число, яке показує на
скільки частин ділили, називається знаменником
дробу (пишемо знизу). Число, яке показує скільки таких частин взяли
називається чисельником дробу
(пишемо зверху).
Чи можемо ми тепер записати розв’язання до третьої задачі?
Подивіться
відео.
3. Розгляньте матеріал у
підручнику (№952, с. 142-143)
4. Виконайте №953 в підручнику.
Запишіть дроби через кому. Зверніть увагу, як це правильно оформити.
5. Виконайте №954, №956, №957
усно.
6. Розв’яжіть задачу №955.
7. Розгляньте №958. Зробіть
висновок.
Запам’ятайте. Щоб
знайти
цілого, потрібно ціле поділити на 2. Щоб
знайти
цілого, потрібно ціле поділити на 3. Щоб знайти
цілого, потрібно ціле поділити на 4.
Щоб знайти частину цілого, потрібно ціле
поділити на знаменник дробу.
цілого, потрібно ціле поділити на 2. Щоб
знайти
цілого, потрібно ціле поділити на 3. Щоб знайти
цілого, потрібно ціле поділити на 4.
Щоб знайти частину цілого, потрібно ціле
поділити на знаменник дробу.
8. Виконайте
№959. Зверніть увагу на оформлення.
9. Розгляньте розв’язання задачі
№960.
1) 18 : 3 = 6 (хв)
Відповідь: за 6 хвилин Маринка
розв’язала задачу.
10. Виконайте №961, №962.
Виконані завдання сфотографуйте та відправте фото на мою
електронну пошту krasna.oksana09@gmail.com.










Немає коментарів:
Дописати коментар