Сподіваюсь, що протягом вихідних ви набралися сил
і готові продовжувати навчатися.
Сьогодні вам потрібно виконати завдання з трьох
предметів: української мови, літературного читання та образотворчого мистецтва.
Кінцевий термін подачі всіх завдань – 28 квітня, 13.00.
Розпочинаємо!
Українська мова
Тема уроку: Дієслова-антоніми. Дієслова-синоніми
1. Прочитайте вірш.
Каліграфічно випишіть з нього дієслова.
Тихесенько вечір на землю спадає.
І сонце сідає в тихесенький гай.
Ой, сонечко ясне,
Невже ти втомилось,
Чи ти розгнівилось?
Іще не лягай!
2. Запишіть слова кипіти і кишеня.
Запам’ятайте правопис цих слів. Складіть речення з одним зі слів.
3. Усно утворіть дієслова від цих
прикметників та іменників.
лікувальний – …
прибраний – …
сумний – …
дружній – …
спів –
…
радість – …
свято – …
біг – …
4. Прочитайте вірш.
Є близькі за значенням —
Це слова-синоніми.
Зовсім різні, протилежні —
Це слова-антоніми.
Наприклад, ходити, блукати, походжати, вештатися – це слова-синоніми.
Радіти, сумувати – це слова-антоніми.
5. Прочитайте текст у вправі 345.
Яким був гном Пелдрон? Якою була ельфа Дора? Усно назвіть у тексті
дієслова-антоніми (всю вправу виконуємо усно)
6. Виконайте вправу 347. Доберіть із довідки антоніми до
записаних дієслів, запишіть парами.
7.
Виконайте вправу 350. Спишіть текст. Доберіть синонім до підкресленого
дієслова. Доберіть антоніми до виділених слів, запишіть парами.
8. Спишіть текст, добираючи з ряду синонімів найбільш влучні.
Ліс ще
(хропить, спить, куняє) в
передранішній тиші. Тихо навкруги, мертво. Лиш де-не-де (прокинеться, встане, підніметься) пташка, непевним голосом (зареве, обізветься, підспіває) зі свого
затишку.
Виконані завдання
сфотографуйте та відправте фото на мою електронну пошту krasna.oksana09@gmail.com.
Немає коментарів:
Дописати коментар