понеділок, 6 квітня 2020 р.

Завдання на 6 квітня. Українська мова

Доброго дня, учні 3-А класу!
Ми продовжуємо дистанційно навчатися. Бажаю вам натхненної та плідної роботи протягом тижня!
Сьогодні вам потрібно виконати завдання з трьох предметів: української мови, літературного читання та образотворчого мистецтва.
Кінцевий термін подачі всіх завдань – 7 квітня, 13.00.
Розпочинаємо!

Українська мова
Тема: Уживання прикметників у загадках. Уживання прикметників в описах

1. Гра «Упізнай предмет за ознакою» (усно).
Рідна, лагідна, найдорожча, ніжна, найдобріша — ...
Запашний, білий, смачний, духмяний, пшеничний — ...
Біле, солодке, вершкове, холодне — ...
Пухнаста, руда, хитра, прудка, спритна, підступна — ...
Нова, цікава, бібліотечна, яскрава — ...

2. Запишіть слова каліграфічно, запам’ятайте їх правопис.
Електрика, черешня, бензин, фермер, кукурудза, дециметр, комп’ютер, вокзал.

3. Прочитайте.
Народ створив багато загадок, у яких «заховав» прості й відомі всім предмети. Прикметники виявилися дуже зручними для того, щоб описати предмет, не називаючи його. Саме це і потрібно робити в загадці.

4. Виконайте вправу 309 усно. Прочитайте загадку. Назвіть прикметники, які допомогли відгадати загадку. Усно продовжіть речення прикметниками із загадки.

5. Прочитайте загадку. Спишіть її, підкресліть прикметники. Складіть речення зі словом-відгадкою.
Я маленький, я вухатий,
Попелястий, волохатий.
Я стрибаю, я тікаю,
Дуже куций хвостик маю. 

6. Виконайте вправу 313. Спишіть текст. Підкресліть прикметники, якими описані квіти. Доберіть до тексту заголовок.

7. Виконайте вправу 314. Виконані завдання сфотографуйте та відправте фото на мою електронну пошту krasna.oksana09@gmail.com.

Немає коментарів:

Дописати коментар