Тема уроку:
Вживання прикметників у прямому і переносному значенні.
Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми
1. Запишіть прислів’я каліграфічно. Підкресліть
прикметники та іменник, з яким вони зв’язані.
Ранні пташки росу п’ють, а пізні
— сльози ллють.
2. Прочитайте.
Ви пам’ятаєте, що слова можуть вживатися у прямому та
переносному значенні. Наприклад, золотий годинник – це пряме значення, тому що
годинник зроблено із золота. А золоте волосся – це переносне значення, тобто
світле волосся.
3. Виконайте вправу 300 на с. 125
підручника (усно).
4. Виконайте вправу 302 на с. 126 підручника
(письмово).
Запишіть
словосполучення у дві колонки: у першу — з прикметниками, ужитими в прямому
значенні, у другу — з прикметниками, ужитими в переносному значенні.
5. Прочитайте.
Згадайте, які слова називають синонімами? Так, це слова
близькі за значенням, наприклад ясний, безхмарний, погожий.
А що таке антоніми? Це слова протилежні за значенням,
наприклад, сумний – веселий, сміливий – боязкий.
6. Виконайте вправу 305 на с. 127 підручника
(письмово).
7. Гра «Скажи навпаки» (усно)
Малий —
...
білий —
...
товстий —
...
хворий —
...
лівий —
...
молодий —
...
8. Виконайте вправу 306 на с. 128 підручника
(письмово). Виконані завдання сфотографуйте та відправте фото на мою
електронну пошту krasna.oksana09@gmail.com.
Немає коментарів:
Дописати коментар