середа, 1 квітня 2020 р.

Українська мова

Тема уроку: Вживання прикметників у прямому і переносному значенні. Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми

1. Запишіть прислів’я каліграфічно. Підкресліть прикметники та іменник, з яким вони зв’язані.
Ранні пташки росу п’ють, а пізні — сльози ллють.

2. Прочитайте.
         Ви пам’ятаєте, що слова можуть вживатися у прямому та переносному значенні. Наприклад, золотий годинник – це пряме значення, тому що годинник зроблено із золота. А золоте волосся – це переносне значення, тобто світле волосся.

3. Виконайте вправу 300 на с. 125 підручника (усно).

4. Виконайте вправу 302 на с. 126 підручника (письмово).
Запишіть словосполучення у дві колонки: у першу — з прикметниками, ужитими в прямому значенні, у другу — з прикметниками, ужитими в пере­носному значенні.

5. Прочитайте.
         Згадайте, які слова називають синонімами? Так, це слова близькі за значенням, наприклад ясний, безхмарний, погожий.
         А що таке антоніми? Це слова протилежні за значенням, наприклад, сумний – веселий, сміливий – боязкий.

6. Виконайте вправу 305 на с. 127 підручника (письмово).

7. Гра «Скажи навпаки» (усно)
Малий — ...
білий — ...
товстий — ...
хворий — ...
лівий — ...
молодий — ...

8. Виконайте вправу 306 на с. 128 підручника (письмово). Виконані завдання сфотографуйте та відправте фото на мою електронну пошту krasna.oksana09@gmail.com.

9. Зайдіть на сайт join.naurok.ua. Виконайте тест. Ваш код доступу: 276962.

Немає коментарів:

Дописати коментар