Тема уроку:
Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками
1. Запишіть каліграфічно. Підкресліть прикметник і
зв’язаний з ним іменник.
І небо, і струмок, і пролісок у квітні —
Неначе очі мамині, блакитні.
2. Виконайте вправу 315 на с. 131 підручника (усно).
Прочитайте текст. Назвіть підкреслені
іменники та зв’язані з ними прикметники. Що ви помітили?
Запам’ятайте! Прикметник стоїть у тому є роді,
що й іменник, з яким він зв’язаний, наприклад: дерев’яний стіл (ч.р.),
дерев’яна шафа (ж.р.), дерев’яне намисто (с.р.)
3. Виконайте вправу 316 на с. 131-132 підручника (усно)
4. Виконайте вправу 318 на с. 132 підручника (письмово). Спишіть текст,
розкриваючи дужки. Визначте рід підкреслених іменників і зв’язаних із ними
прикметників (надпишіть над ними).
5. Прочитайте текст.
Як потрібно змінити слова, щоб текст став зрозумілим? Запишіть його, розкривши дужки.
Ось
стоїть переді мною (легкі, тендітні) пролісок. Його (білі, запашні) голівка
схилилася додолу. А поряд ростуть такі ж (скромний, ніжний) вісники весни. Це
означає, що настала (справжні) весна.
Виконані завдання сфотографуйте та відправте фото на мою
електронну пошту krasna.oksana09@gmail.com.
Немає коментарів:
Дописати коментар