Тема уроку:
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання і записування запитань за змістом прочитаного
та відповідей на запитання
1. Прочитайте текст (уривок з оповідання О. Буценя «Хто дужче любить?»)
Були якось Петько з Миколою в лісі.
Суниць вони назбирали мало, зате двох їжаків зловили. Понесли хлопці їжаків
додому. Минуло ще кілька днів. Знову зустрілися хлопчики і засперечалися, хто з
них більше любить свого їжака. Петько хвалиться, що годує їжака молоком,
всякого ганчір'я намостив йому в кутку, мало не голки йому чистить. А Миколка
сумно мовчав. Йому нічого було розповідати. Він відніс їжака до лісу і випустив
на волю.
2. Дайте відповіді на питання
(усно)
¯ Куди ходили хлопці?
¯ Що вони там робили?
¯ Куди хлопці віднесли їжаків?
¯ Про що сперечалися друзі, коли
зустрілися?
¯ Хто насправді більше любить їжака?
3. Перекажіть текст, користуючись
планом (усно)
1. Петько і
Миколка в лісі.
2. Зустріч
хлопчиків.
3. Розповідь
Петька.
4. Мовчання
Миколки.
4. Прочитайте оповідання
В.Сухомлинського.
Хтось виніс із хати маленьке сіре
кошенятко й пустив його на дорогу.
Настав вечір. Зайшло сонце. Страшно
стало кошеняткові. Притулилось воно до куща та сидить - тремтить. Ніхто його не
пожаліє.
Поверталася зі школи маленька
Наталочка. Чує - нявчить кошеня. Вона не сказала ні слова, а взяла кошеня й
понесла додому. Пригорнулось кошенятко до дівчинки. Замуркотіло.
Раде-радісіньке.
5. Складіть 5 запитань до тексту (письмово)
Виконані завдання сфотографуйте та відправте фото на мою
електронну пошту krasna.oksana09@gmail.com.
Немає коментарів:
Дописати коментар