Тема уроку:
Зв’язок дієслова з іменником у реченні
1. Прочитайте і запишіть каліграфічно вірш. Підкресліть дієслова.
Недавно
ще гула метелиця,
Іще
лежить в низинах сніг,
А вже
барвінку листя стелиться
Зеленим
килимом до ніг.
2. Прочитайте текст.
Випишіть головні члени речення, ставлячи питання від підмета до присудка.
Зразок: (що?) роса (що робить?)
виблискує.
У траві роса виблискує сріблом.
Вітаються з тобою білі голівки ромашок. Червоно вабить конюшина. Під кущем
глоду вихитується ніжна шипшина. Уже й бджоли снують. У дубовому гаї понад струмком заливається іволга.
Ще й соловейко витьохкує.
Висновок: дієслово в реченні зв’язане з
іменником.
3. Усно виконайте вправу 340. Прочитайте дієслова та іменники. Поєднайте дієслова з іменниками за питаннями
та змістом.
4.
Виконайте вправу 341. Прочитайте текст, вставляючи замість питань
дієслова з довідки,
відповідно змінивши їх. Спишіть перший абзац тексту, вставляючи пропущені
букви. Підкресліть іменники, з якими зв’язані вписані дієслова.
5. Прочитайте текст і спишіть його, розкриваючи дужки.
Омела
Омела — це рослина-паразит. Вона (рости) на дереві і
(пити) з нього соки. Ти (бачити) на гілках деяких дерев зелені густі шапки —
немов пташині гнізда? Улітку вони (ховатися) серед листя і малопомітні. Зате їх
добре видно взимку та восени. Тобто, коли дерева (стояти) голі, безлисті. Ото і
є омела.
Виконані завдання сфотографуйте та відправте фото на мою
електронну пошту krasna.oksana09@gmail.com.
Немає коментарів:
Дописати коментар