Тема уроку: Урок розвитку зв’язного мовлення. Обговорення письмових робіт у парах,
невеликих групах. Удосконалення тексту
1. Спишіть каліграфічно текст. Підкресліть дієслова.
Весна
швидко крокує по землі. Скоро на тоненьких гілках набубнявіють бруньки. Птахи прилетять з теплих країв. Ріки звільняються від
криги. З неба посміхається лагідне сонце.
2. Усно
до поданих дієслів доберіть
антоніми.
Зайти – ...
зав’язати — ...
роззутися — ...
хвалити — ...
починати — ...
сумувати — ...
кричати — ...
згадувати — ...
3. Прочитайте.
Коли вчитель перевіряє учнівські твори, то зустрічає різні види помилок. Це і
помилки у словах, і зайві речення та слова, і непослідовне розташування речень,
абзаців, і незавершеність висловлювання, і повтори слів тощо.
Щоб цього не траплялось, треба вміти аналізувати свої
твори, перевіряти їх та виправляти помилки.
Виправлення таких помилок – називається редагуванням.
4.
Прочитайте текст. Які недоліки ви помітили у
тексті?
Їжак
Якось діти гуляли у лісі. Біля
старої верби діти побачили старенького їжачка. Петрик обережно вкотив їжачка до
маленької торбинки. Діти принесли їжачка додому і налили йому в миску молока.
А коли їжачок підріс, діти
відпустили його в ліс.
5. Прочитайте удосконалений
текст.
Їжак
Якось діти гуляли у лісі. Біля
старої верби вони побачили маленького їжачка. Петрик обережно вкотив колючого
клубочка до маленької торбинки. Діти принесли їжачка додому і налили йому в миску
молока.
А коли він підріс, малеча
відпустила його в ліс.
6. Прочитайте текст. Які недоліки ви помітили у цьому тексті?
Смачні
груші
Вирішили Дениско та Олег грушами
поласувати. А вони високо на дереві висять — не дістати.
Невдовзі вони ласували смачними
медовими грушами.
Дениско скинув піджак і поліз на
грушу. Олег почав його підсаджувати.
Угорі погрозливо гули бджоли. Та
хлоп’ята не злякалися.
7. Прочитайте удосконалений
текст.
Смачні
груші
Вирішили Дениско та Олег грушами
поласувати. А вони високо на дереві висять — не дістати.
Дениско скинув піджак і поліз на
грушу. Олег почав його підсаджувати.
Угорі погрозливо гули бджоли. Та
хлоп’ята не злякалися.
Невдовзі вони ласували смачними
медовими грушами.
8. Відредагуйте і запишіть текст.
(Зверніть увагу на те, чи не повторюються слова, чи не вживаються
спільнокореневі слова в одному реченні, чи узгоджуються слова між собою)
У цирку
Під час канікул ми були в цирку. Це була справжньою
казкою. Яскравим блиском виблискують костюми акробатів і танцівниць. Бурхливі
оплески викликають кумедний ведмежата, які катаються на велосипедах. Нарешті
з’являється клоун. Жарти клоуна всім подобаються. Дорослі і діти сміються
веселим сміхом.
Виконані завдання
сфотографуйте та відправте фото на мою електронну пошту krasna.oksana09@gmail.com.
Немає коментарів:
Дописати коментар