Тема уроку:
Поведінка біля залізничної колії. Моделювання ситуацій дорожнього руху (з
дорожніми знаками: 1.27, 1.28, 1.30, 3.8, 4.12, 5.41, 5.43)
1. Прочитайте текст.
Чи можна уявити собі сучасне
життя без залізничного транспорту?
Залізничні колії, поїзди стали
незамінними у нашому житті. Хто першим здогадався покласти
рейки на шпали — ніхто не знає. Англійці стверджують, що це був їх винахідник
Джордж Стефенсон; росіяни кажуть, що залізницю винайшов для своєї машини Іван
Ползунов.
Проте, мабуть, і ті, й інші
помиляються. Залізниця з’явилась раніше, ніж перший паровоз. Її сліди ведуть у
глибину століть у Давній Єгипет, коли при будівництві пірамід для переміщення
вантажів користувалися продовгуватими полоззями (рейками), укладеними на
поперечні колоди (шпали).
2. Опрацюйте текст на с. 98-101 підручника.
Запам’ятайте! Потяг не може швидко
зупинитися. У нього дуже довгий гальмівний шлях.
3. Розгляньте знаки. Що
слід робити, коли ви бачите ці знаки?
Знайдіть на малюнках залізничні колії, шлагбаум,
світлофор. Які знаки повинні стояти перед кожним переїздом?





Немає коментарів:
Дописати коментар